30/4/09

Assistència al ple municipal

Ja era hora!!!!!

Finalment i per primera vegada en aquesta legislatura, a un ple municipal hi va haver assistència.
Primer de tot agrair als que varen assistir com a oients, la seva presència a les dependencies municipals durant la celebració d’aquest ple.
M’omple de satisfacció l’assistència a aquests actes de ciutadans del nostre municipi, ja que així poden veure in situ una mica el funcionament en la presa de decisions dels càrrecs electes municipals i en especial la feina poc agraïda que es pot fer des de l’oposició, sobretot quan l’equip de Govern te majoria absoluta.
Espero que aquesta sigui la primera i no l’última vegada que hi hagi assistència, i que aquesta sigui cada vegada mes nombrosa.
Aquí teniu el calendari previst inicialment pels propers 3 plens municipals

24 de juny 2009 a les 21 h. a l’Ajuntament de Sant Pere Pescador 1ª planta.
26 d’agost 2009 a les 21 h. al mateix lloc.
28 d’octubre 2009 a les 21 h. al mateix lloc.

Esperem tornar contar amb la vostra assistència i que ens transmeteu les vostres suggerències.

GRÀCIES!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Els quatre primers posts del seu blog prometien!
Fins i tot em vaig engrescar a encoratjar-lo en un d'ells. L'oposició es bona, inclús quan no te força i com li deia en aquella ocasió, les majories absolutes mai son bones per el poble i que qui sap si algún dia...
Res, algún dia, res, perque alló que prometia, de tenir-nos informats, s'en ha anat a l'aigua.
A banda de comentaris i noticies familiars, en el seu blog, del tema que calia parlar, del poble, del dia a dia, desde el 20 d'actubre no n'ha parlat més.
Amb sis mesos, l'oposició del nostre poble, no ha tingut res a comentar? O és que alló que semblava no és i com que no es fa feina no es pot explicar? Així doncs no calia lamentar-se tant de les majories absolutes i de la poca participació que deixen al seu grup, perque la poca participació la fan vostés mateixos! O bé no l'expliquen!
Malgrat tot, i grácies a vosté desde l'oposició, almenys sabem quines serán les dates dels propers plens per poder-hi assistir!!!!!!!!!!!!!!!!!
M'espero en fiançes les municipals del 2011, per gaudir de l'espectacle.
Segones salutacions.

pere girbent ha dit...

Benvolgut anònim,

Aclarir-te unes quantes coses,
-La primera es que és molt fàcil opinar des de l’anonimat, però la sort es que aquests que amagueu la vostre identitat, al meu bloc , teniu l’oportunitat de expressar-vos-hi lliurament, i encaixo bé els comentaris bons i dolents, ja que de tot se n’aprèn.
-La segona, tothom té dret a expressar la seva opinió. M’explico. La intervenció en qüestions familiars al meu bloc a la qual fas referència, és de la meva filla felicitant-me pel meu 45è aniversari, el que m’omple d’orgull. A més, poden fer-hi els comentaris que elles hi creguin oportunes.
-La tercera es que estic d’acord amb altres comentaris que fas, com el que des del 20 d’Octubre de l’any passat no he fet cap mes aportació de caràcter polític al bloc però convindràs amb mi que aquest va néixer per entrecanviar opinions i no per convertir-se amb un monòleg des de l’oposició.
El diàleg per ésser tal te de ser com a mínim entre dos, si no es converteix amb monòleg i jo no estic disposat a fer-ne cap, ni fer cap llibre, ni tinc cap afany de protagonisme, el que m’agradaria es mes implicació de la societat civil en buscar la millora de la qualitat de vida dels santperencs/santperenques.
-La quarta garantir-te que dins les meves possibilitats i capacitats, faig el que bonament puc pel meu municipi (Si no vaig equivocat es la primera vegada que al Parlament de Catalunya es parla d’una proposta feta des de l’oposició a Sant Pere Pescador. I que tot i no esser aprovada pel tripartit, tindrà conseqüències positives pel nostre municipi).
-La cinquena es molt clara, el que espera en fiances el final de legislatura i les municipals del 2011, es un servidor, que si que gaudirà de l’espectacle i no pas des de l’anonimat.
Gracies per les aportacions fetes des del teu anonimat que han estat moltes i bones.